2010. augusztus 11., szerda

...amelyben Zöld disznócska megőrül

1.37.

Szereplők:

Totum bácsi: kockás sikló papa
Papucs: a másik fél ikertündér
Zöld disznócska: Tükörország lakója



Helyszín: Tükörország

---
(mennek-mendegélnek a barlang felé)

Totum bácsi: Na és mi az a trükk, Disznócska, amivel túl járhatunk a Hétfejű Ármány eszén?

Papucs: Trükk, trükk!

Zöld Disznócska: Szóval, a trükk, khmm, áljatok meg egy kicsit, ezt nem kürtölhetem szét…khmm, hajolj ide kérlek, khmm, szóval a trükk…susmussssususus…

Totum bácsi: Ne haragudj fiam, de nem értem, nem értettem! Még egyszer kérlek mond el!

Zöld Disznócska: khmm, …Susmussssususus….

Totum bácsi: Nem értem, még mindig nem értem!

Zöld disznócska: SUSMUSSSSUSUSUS!!!

Totum bácsi: Nem értem, jaj mi lesz így!

Papucs: Susogj-musogj árnyaddal, megijed a sárkány, jaj! Ssss!

Totum bácsi: Tényleg ennyi az egész?

Zöld Disznócska: Hát, ezt a trükköt én még a Nagyfatertől hallottam, de megvallom nem próbáltam ki, hogy működik-e.

Totum bácsi: Hát reménykedjünk. Papucs, mindenesetre köszönöm, hogy lefordítottad a titkot!

Papucs: Köszönöm a titkot, titkot!

Totum bácsi: Remélem itt lesznek Bon-bonék!

(elérkeznek a barlanghoz, csöndben besettenkednek, egyszer csak elérnek 7 zárt ajtóhoz. Az ajtók teljesen egyformák, és egymás mellett sorakoznak)

Totum bácsi: (suttogva) Erről nem beszélt a Nagyapád, mit rejtenek az ajtók?

Zöld Disznócska: Nem, sajnos.

Totum bácsi: Akkor, nézzünk be az első mögé…

(lassan kinyitja, egy üres kék szoba van mögötte)

Totum bácsi: Itt senki sincs. Nézzük a következőt!

(kinyitja a másodikat, egy barna szoba van mögötte, szintén üres)

Papucs: Senki sincs.

Totum bácsi: talán a következő…

(kinyitja a harmadikat, egy piros szoba van mögötte, senki sincs benne)

Totum bácsi: most jön a negyedik…

(kinyitja az ajtót, egy zöld szoba van mögötte, senki sincs benne. Ám ahogy a
Zöld Disznócska benéz a zöld szobába, hirtelen erős vonzerő hat rá, ugyan próbál ellenkezni, de ettől csak amolyan rángató mozgás lesz úrrá rajta és elvarázsoltan végül a szoba magába szippantja. Az ajtó becsukódik utána)

Totum bácsi: (rémülten) Most mi lesz? Mi legyen…jaj

Papucs: Ajjajaj!

---
alakítsd a mesét: Szerinted miért szippantotta be a Zöld Disznócskát a szoba? mit csináljon Totum bácsi, hogy őt ne szippantsa be?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése