2010. január 20., szerda

amelyben Kakaó veszélyt érez...

1.10.

Szereplők:
Bon-bon: a nyúl
Praliné: kockás-sikló
Karamella: kockás-sikló
Drazsé: a denevér
Kakaó: a csiga
Vakonda: fővakond
Szakimanó: gonosz kóbor macsek

Helyszín: Révfülöp, Fülöp-hegy

Vakonda: Na most szépen még egy kicsit közelebb lopózom…, aztán rajtuk ütök és elkapom egyikőjüket, végre bosszút állhatok azért a galádságért hogy lerombolták a váramat!

(hirtelen megmozdul a mellette lévő bozót, és felbukkan Szaki, a szakadt kóbor macska)

Szakimanó: Szszszffff!!! Hát te ki vagy és mit keresel az én vadászterületemen!?

Vakonda: Én, én én szeretném elkapni egy „kedves” ismerősöm grabancát, éppen fent vannak a kilátóban.

Szakimanó: Áhá. És kik azok a kedves ismerősök?

Vakonda: Egy málé nyúl, 2 kis kockás-sikló, egy denevér, meg egy csiga.

Szakimanó: Húha, Szép kis kompánia! Mondjuk nekem egyik se igazán finom vacsorafalat. De akkor se legyenek az én területemen! Se te, se ők! Na jó, ha segítesz elkergetni őket, te kivételesen maradhatsz.

Vakonda: Én nem csak elkergetni szeretném, hanem jól megleckéztetni őket, hogy szemtelenkedni merészeltek a Nagy Vakondával!

Szakimanó: Ki az a nagy Vakonda?

Vakonda: Hát én, ki más. Te nem látsz a szemedtől?

Szakimanó: Hát igaz, ami igaz, egy verekedés során egyik szememre megvakultam…

Vakonda: Na induljunk, úgy hallom semmi zaj nem jön felőlük, lehet már lefeküdtek aludni, akkor könnyen rajtuk csaphatunk
.
(eközben a hegytetőn…)

Bon-bon: Nem látok semmi különöset. Szerintem tiszta az út a Balin-csatornáig. Úgy látszik másfele csoportosították most a hadseregüket a Balinok.

Drazsé: Vagy csak jól álcázzák magukat… Már nagyon közel vagyunk a barlanghoz…

Kakaó: Csáó! Ti kik vagytok?

Bon-bon: Dejavú!

Drazsé: Felébredtél kiscsigám! Ők a barátaim: Bon-bon, Praliné, és Bon-bon nyakából meg Karamella farkincája lóg ki.

Kakaó: Örvendek! Hol vagyunk?
Drazsé: Fülöp-hegyen, a Millenium kilátóban.

Kakaó: Veszélyt érzek.

Bon-bon: Honnan? Milyen veszélyt?

Kakaó: Nem tudom. Csáó! (visszamegy a házába, és magára zárja az ajtaját)

Drazsé: Nem viccelt. Sose viccel. Mi legyen?

Praliné: Telefonáljunk, hívjuk ide az ikertündéreket!

Bon-bon: (megnyomja a telefonon a gombot, és vár) Halló! Itt Bon-bon. Igen. Kérlek gyertek ide, veszélyben vagyunk…

(ebben a pillanatban üvöltve előugrik Szakimanó a bokorból…)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése